ozlemre77 merhaba bende 7 haftalık gebeyim bende bugün bi heyecanla doktora gittim ve karından ultrason yaptı bebeği göremedi vajinal muayenede gördü kese var bebek içinde fakat kalbi atmıyor dedi 🥹o anda o oda yıkıldı başıma ki şu anda kanamam var ilaç verdiler kullan diye bir hafta sonra da herşeye hazırlıklı gel dedi doktor ama umut verici konuşmadı ama anlamadığım şey ise karnımda görünmedi vajinal muayenede göründü demekki küçük bebek kalbi atmıyor dedi doktor şimdi biraz hüzünlü biraz umutlu bir haftanın dolmasını bekleyip doktora gideceğim umarım atar minik mucizemin kalbi