oglussannesiiii Kızlar sürekli ıkınıyo kakasını yapsada yapmasada doktora da götürdük bağırsak olgunlaşması diyor bu ne zamana geçiyor ya da geçmesi için birşeyler yapanınız oldu mu?
Eymen68_ oglussannesiiii ay 1 aylık bebeğim aynı sorunu yaşıyoruz pırtını kakasını hapıyor güzelce ama yok hala ıkınmaya devam sabaha karşı başlıyor özellikle