senos15 Deletedmom_878 evet konuşmuştuk bende hatırlıyorum çok teşekkür ediyorum darısı başınıza inşallah sağlıkla gelsinler 😍
Meltemanneolsun senos15 tebrik ederim 🙏🏼 benim de beta degerim 800 küsürdü ilk ogrendigimde 🥰 şimdi kızım 3 aylık uyuyor kucagimda🌸👼🙏🏻
senos15 Meltemanneolsun hayalimm yaa şu mesaj inşallah bende sağ sağlim kucağıma alırım canım Allah uzun ömürler barsin kızına 🤲🙏🫶 peki kaç haftalıktı kan testi yaptığınızda hatırlıyormusunuz 4+1 için uygun mu acaba beta değerim
Meltemanneolsun senos15 inşallah canım aminn🙏🏻🙏🏻 evet benim de 4 haftalikti güzel değer 🥰 henüz kese bile yoktu bende sadece duvar kalınlaşmışti 4 gün içinde keseyi de gorduk
senos15 Meltemanneolsun aynısı canım rahim duvarın kalınlaşmış bu normal bir iç gebelik dış gebelik değil dedi kesemiz görünmedi ama 🥰