Döngüm 28-33 arası değişip duruyor 6 ekimde adet olmam gerekiyordu hala olmadım 10 ekimde evde erken gebelik teseti yaptım negatifti aşırı fazla akıntım var adet oldum sanıyorum ama sadece beyaz yoğun bir akıntı geliyor bugün sabah çok hafif bir damla kadar pembemsi bir akıntı gelmiş adet başladı sandım ama hala ne gelen var ne giden leke gelmeyide bıraktı cevaplarsanız çok sevinirim