pembebulut Merhaba arkadaşlar Doğan hastanesimde doğum yapan var mı doktor tavsiyesi ve doğum ücretleri ve muayne ücretleri hakkında bilgi verebilir misiniz?
[silindi] pembebulut benim bi tanıdıgım dogum yapmıştı o zaman normal doguma 4 bin verdik demişti ama ne kadar dogru bilmiyorum