flover0 eşinizin kontrolleri yaptırması ilk aşamada en iyisi bence. Biz de ilk olarak sperm testiyle başlamıştık. Sonra doktor kontrolünde yumurta takibi yapıldı, yumurtamın zor büyüdüğünü tespit etti doktorum. İlaçlarla yumurta gelişimi sağlandı sonrasında yumurta çatlatma iğnesine başladık. Birkaç ay da bu şekilde devam ettik. Baktık yine sonuç alamadık. Bu sefer rahim filmi çekildi. Sonra 1 ay daha yumurta büyütme çatlatma tedavisi olacaktı,sonrasında aşılamaya geçecektik. Ama rahim filmi çekildiğim ay hamile kaldım.