Elfksogl Kızlar bugün regl 2. Günü hormon testi verdim ama fsh 12 çıktı geçen yıl 6.6 çıkmıştı açıkçası yakın zamandada test vermemiştim Amh 15 gün sonra çıkar dedi doktor şimdi sorum şu fsh yüksek olup Amh iyi çıkan birisi oldu mu aranızda yoksa yumurta rezervim 1 yıl içinde çoklu düştü 😔 bu konuda bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi ?
Bykessra Elfksogl nerdeyseiki katına çıkmış geçen seneye göre evet can sıkıcı ama amh değerinizde belli olunca doktorunuz düşürmek için tedavin uygulayacaktır. Bu değerler önemli evet ama her şeyin sonu değil beslenme düzeni ve takviyelerle yoluna girer. Yaşınız kaçtı
lanadelrey Elfksogl merhaba, yazınızı görünce girip kendi değerlerime baktım. Evet fsh değişebiliyormuş, benim geçen ay adetli iken bakıldığında 10 çıkmış, ay sonunda bir kez daha bakılmış, onda ise 6 çıkmış sonuç.
lanadelrey Elfksogl bu arada amh 0,97. Yumurta rezervi azalmış diyor doktorlar ama inanın o da değişken oluyor, bazı aylar sayı fazla olup bazen düşebiliyor. Ya da tam tersi. kendimden yola çıkarak yorumluyorum tabiki. Ama size naçizane tavsiyem bunlara çok takılıp stres olmamanız olur 🌸
Elfksogl Bykessra 32 yaşındayım canım Yani bu yumurta rezervinin çok düşük olduğu anlamına gelmiyor değil mi bazen yüksek çıkabiliyormuş amh en iyi sonucu verirmiş doğrumu
Bykessra Elfksogl Evet amh daha değerli bi hormon testi.Yasın da genç belki anlık bi yükselişti fsh stresten yüksek çıkabilir belki. Amh çıkınca her şey netleşir
Bykessra Elfksogl Stres uykusuzluk ruh hali bile etkiler hormonları ama tabi 3 ten 12 ye çıkarmaz atıyorum normalde 8-9 falandır aşırı stresli iken kan verirsen 11-12 çıkabilir. Tek başına bu değer bişeyi ifade etmez zaten diğerleriyle birlikte doktorun değerlendirip ne yapman gerektiğini söyleyecektir
Elfksogl lanadelrey ya çok teşekkür ederim benim adetin 2. Günü böyle çıktı aslında Nisan ayında ultrason ile bakmıştı doktor yumurtalıklarıma herhangi bir sorun olmadığını söylemişti ama bakalım umarım Allah herkesin gönlüne göre verir teşekkür ederim 🙏