11 eylülde reglim başladı 15 eylülde bitti.Doğurganlık dönemim kullandığım uygulamaya göre 1-6 Ekim arasıydı.Birliktelik de oldu.Dün akıntımda hafif bir renk farklılığı gördüm bugün de çok az bir şekilde kanama geldi. Regl tarihim de 16 Ekim. Yerleşme kanaması olabilir mi acaba?Çok fazla bilgim de yok açıkçası 3 yıllık evliyim ilk defa çocuk düşündüğümüz için döngümü bu kadar detaylı takip ettim