zuzubayram 6 haftadan selam hamileliğim ilk haftaları hemen hasta oldum hiç iyi değilim . Bacak ağrısı bogaz ağrısı burun akıntısı bir sürü şey kızlar siz nasılsınız? Tafsiyeleriniz neler zencefil kuş burnu çayı içtim ama aynıyım korkuyorum fazla içmeye ?
nidosh zuzubayram bitki çayı içmenizi tavsiye etmem meyve bol su enerji verici bal vs tüketin ve iyileştikten sonra grip aşısı olabilirsiniz ben de hasta oldum nittikten sonra aşı oldum inşallah kış sonuna kadar tekrar grip olmam
Ayyuce05 zuzubayram öncelikle çok geçmiş olsun bende 21 haftalık hamileyim ve 1 haftadır iyileşmeye çalışıyorum ıhlamur içiyorum içine biraz bal ekliyorum pastil aldım ve parol içiyorum bol bol meyve yemeni tavsiye ederim ama ilaç kullanamadigimiz için ne yazık ki geçmek bilmiyor 🤦🏻♀️ Allah şifa versin hemen toparlarsiniz inşallah 🤲🏻
Rahimedymz zuzubayram merhaba şubat ayında 7 haftalık hamileyken influenza oldum. Hep yattım uyudum dinlendim. Bol meyve yedim ve 3 gün sonunda biraz gözüm açıldı. Hiç ilaç kullanmadım. Dinlenmek gerçekten çok önemli. Daha önceki sene yine influenza olduk hamile olmadığım halde ilaçla toparlanamamistim dinlenemediğim için
zuzubayram edannnnur limon çok eksi ama iyi oldu hatırlattığınız yiyim bi bakalım çok teşekkür ederim
efo427_ Bende on gün önce grip oldum tam iyileştim derken tekrar oldum hamile olduğumdan beridir sürekli hastalanıyorum çok baş ağrım olunca bı parol boğazım rahatlasın sitede sıcak su limon bal bazende süt ve bal karıştırıp içiyorum iyi geliyor
nidosh zuzubayram 2 ve 3. Trimesterde devlet karşılıyormuş yazdırdım sağlık ocağından eczaneden aldım sağlık ocağında yaptırdım. İlk teimester olsaydım ücretini verecektim 700 tl
zuzubayram Ayyuce05 çok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun Rabbim şifa versin herkese bizler de . Bitki çayı benimde içmemem lazım korkuyorum ama ne yapbilşrm ki
cyj Bende aynı durumdayım canım 10 gündür hastayım. Doktoruma gittim burun için okyanus spreyi boğzıö için pastil ve boğaz spreyi yazdı. Birki çayı kesinlikle içmememi söyledi. Çok ağrın olduğunda parol içebilirsin dedi ve grip aşısı olmamı önerdi
zuzubayram nidosh o zaman ben 2 trmuside gidip yaptırayım bir sakıncası yan etkisi oluyor mu acaba ondan da korkuyorum aşılar çocukları Otizim vs yapıyor diyorlar lar hep Tm bana vurulacak ama sonuçta bebeğe de yansıt aksi bir şey olursa
nidosh zuzubayram hem perinatoloğa sordum hem de kadın doğumcu aile hekimine 3ü de önerdi. Hamilelikte enfeksiyon geçirilmesini istemiyoruz o sebeple grip aşısını öneriyoruz dedi
cyj zuzubayram 7 haftalığım henüz ama 2. trimesteri beklicem galiba ya ilk trimesterde gözüm yemedi aşı yaptırmaya😔
Rahimedymz zuzubayram ağrınız varsa günde 3 defaya kadar parol içebilirsiniz doktorum öyle söylemişti
zuzubayram Rahimedymz ben doktora gitmedim belki benden oldum bilemiyorum ama 5 yaşında da oğlum var ne işim bitıyor nede dinlenebiliyorum elimden geleni yapıyorum tabiki inşallah geçer sizede geçmiş olsun