seher977_ merhaba, benim 1.saatimin sonucu sınırın üzerinde çıktığı için endokrinolojiye yönlendirdi doktorum. Endokrin hocası diyetisyene yönlendirip bir hafta boyunca her ana öğünden önce ve sonra ölçüm yapmamı istedi. Şu an beyaz ekmek ve içinde şeker bulunan her şeyden uzak duruyorum. Protein ve sebze ağırlıklı besleniyorum. 4. Günüm bitti ve iki üç değerim sınırın üstünde , bir haftanın sonunda kontrole gideceğim.