Kahverengi lekelenmelerim var diye fitil kullanıyordum . Dün birden kanama oldu . Doktora gittim şükür kalp atışını duydum . Eski bir kanama alanı gözüküyor dedi ve progestanı ağızdan al dedi . Var mı başına gelen kanaması olan . Hala geliyor ama kahverenfiye döndü . Ağızdan aldım ilacı ama çok sersemlik yapıyor 😒