CerkesMaria Admsarzu bugun yıne test yaptım bısey cıkmadı adetıme 4 gun kaldı sanırım yok kuzu dün yıne silik biseyler vardı demekkı kuruma cızgısıymıs
CerkesMaria kumsalanne bugun yıne test yaptım bısey cıkmadı adetıme 4 gun kaldı sanırım yok kuzu dün yıne silik biseyler vardı demekkı kuruma cızgısıymıs
CerkesMaria kumsalanne bugun ıs yerınde sumuk gıbı kahvelık geldı kesıldı dunde test yapmıstım negatıftı neden boyle oldu
anlrnalbumu CerkesMaria çünkü o akıntıdan lekeden bi kaç gün sonra yükselmeye başlar eğer yerleşmeyse
CerkesMaria anlrnalbumu normalde yarın adet olmam gerekıyor bakım olacak mıyım ınsallah dedıgınız gıbıdır