Kızlar adet olmadım, göğüslerim çok şişti ve hassas arada belim ağrıyor, dün kaset test yaptım negatif. Ovülasyon testi yaptım pik’e yakın çıktı. Bakıyorum adetine 4 5 gün kala testte öğrenen var. Normalde adet olmam lazımdı çatlamanın üstünden 14 gün geçti. Böyle negatif görüp sonra pozitif olan var mı? Yoksa bu hava değişiminden kaynaklı mı bu gecikme