annila Selam kızlar, 34+0 günlüğüz bugün, 2gün önce ilk defa nst ye bağlandım. Bebiş hiç sevmedi o gündendir aşırı hareketlendi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda? Doktorumda 4-5haftaya gelir dedi. Stres oldum henüz hazır hissetmiyorum 😞😞😞
Dadas annila kız ne güzel işte hareket hissediyorsun Allah’ın izniyle sağlıkla gelsin 🤲 Bence hareket etmemesi daha endişeli bir durum. O kıpır kıpır ayaklar ve ellerle tanışmaya az kaldı 🥰
annila Kızlar bebek nstde ikende aşırı hareketliydi, bebeğin hareketlerinin 2gündür artmış olması normal mi