nrna Merhaba kızlar bi oğlum var ismi Muhammed Alparslan genelde Alparslan diyoruz şimdi de nasipse kızım olacağını öğrendim benim aklıma ilk gelen isim beren oldu sizce nasıl farklı isim fikirleride alabilirim 💕
beyzzsenturkkk nrna bende kızım olursa beren koymak istiyordum sonra esimle Lidya ismine karar verdik henüz cinsiyeti bilmiyoruz erkek olursa da kesin olarak Alparslan koyacağız👼🏻 ben beren ismini beğeniyorum
Yakamoz20 nrna kızımız olacak nasipse bizde beren ismi koyacağız hep beğendiğim isimdi kız olduğunu öğrendim ve beren olacak dedim beren koyduk 💞