Kızlar 32.haftamdayım artık her yerim ağrıyo, sızlıyo. Özellikle kuyruk sokumum ve vajinam🤦🏻♀️ Ellerimin eklem yerlerine sancı giriyo,uyuşuyo. Vitaminlerim normal çıkıyo, yürüyüş yapıyorum, pilates yapıyorum ama ne yaptıysam geçmiyo ağrılarım. Yaşayan var mı, varsa ne yaptınız nasıl geçti veya azaldı?