buselisalimm Kizlar gebelik uygulamarinda ve son adet tarihime gore 6+4 gözüküyorum ama muaneye gittim 5+4 gözüktü neden böyle olmuş olablir
Momyy_baby buselisalimm geç döllenmeden olabilir iki haftaya kadar önde ve geriden gelmesi normal karşılanıyor
mommymon buselisalimm benimde 2 hafta geriden geliyor normalde 7+6 ama doktor 5+3lerde dedi 2 hafta geriden gec döllenme olabilir dedi henüz sadece kese gördük
minaaa20 buselisalimm sen karışmayacaksın . Doktor ilerleyen zamanlarda bebek haftasını yakalamazsa yeni bir adet tarihi kendisi verecek hesaplama yapıp
minaaa20 buselisalimm bende yeni öğrendim canım geç döllenme ilk defa başıma geldi inş Bebekler haftasını yakalar da böyle streslere gerek kalmaz