dorugun_annesi1 Kızlar sabah post açmıştım tekrar test yaptım şimdi adetim 5 gün geçti bir şey görüyor musunuz bunda da silik çizgi var mı acilden kan verilmiyormuş o yüzden tekrar test yaptım
lotusflowers dorugun_annesi1 yani varsada çok çok silik pek bir şey ifade etmez ama yarın veya iki gün sonra yapın biraz daha koyulaşır
dorugun_annesi1 kafamkarisik hayırr gün içinde yaptım test aynı acaba çekimden dolayı mı öyle göründü
kafamkarisik dorugun_annesi1 sen rahatsızım dicektin direk dersen almıyorlar bir daha gidersen şey de midem bulanıyor kusuyorum soğuk aldım falan çok halsizim ilaç içicem ama şüphem de var kadın doğuma sıra da baktım bulamadım bir bakın yoksa ilaç kullanim de bende sürekli öyle yapıyorum