Ftmn123- gulsahh52 Benimde çatlatma iğnesinin 13. günü aşılamanın 12. Günü erken gebelik testi yaptım da 7-8 dakikada silik çizgi çıktı.
[silindi] gulsahh52 çıkma ihtimali var. 12 gün yeterli gibi genelde varsa çıkıyor. İnşallah sizinde vardır❤️
gulsahh52 Ftmn123- ben kendim takip ediyorum ovulasyonu mu yumurtlamadan sonra ki gün catladı muayene gittiğim de de doktor onayladı problem görmedi ama 2 aydır da sonuç almadık regle 2 gun test yapsam mı diye düşünüyorum
Ftmn123- gulsahh52 Valla bilmiyorum canım bugün erken gebelik testi yaptım da 7-8 dakikada silik çizgi çıktı bilmiyorum ki valla?
gulsahh52 Ftmn123- az önce ip şeklinde kahverengi bir leke gördüm başka da bısey gelmedi acaba yerleşme kanaması falan olabilir mi yoksa adet olucaksın çağrısı mı bu
gulsahh52 adatuna bugün 12. Gundeyım normal test yapmadım haftasonu ya yakın eczane yok acaba diyorum direk kan versem nasıl olur