umutluvemutlu Kızlar selam, bugün yumurtlamanın 8.günü yani reglime 6 gün kaldı. Bir gebenin günlüğünün gebelik testini yaptım. Ben gözümle çok silik bir çizgi görüyorum ama fotoğrafta siz de görebilecek misiniz acaba 🥹
visnelicheescake umutluvemutlu canım Bu testte idrar damlatmadan bile alttan ışık tutunca testin kendi çizgisi gözüküyor Bu testten 2 defa kullandım ve ikisi aynı bu şekilde çıktı erken gebelik testi yaptığımda maalesef negatif sonuç aldım ama inşallah seninki doğrudur diyecek bir şey yok tabii ki de 🥰
Esma006 umutluvemutlu bende gördüm canı m dün yaptım ama 19 gün var bende de aynı çıktı 19 gün olması d saçma geliyor ama gördüm bakalım sende de gözüküyor hayırlı olsun
umutluvemutlu London2334 gidip vereyim bakayım inşaallah vardır 🥹🥹bir kaybım var pıhtılaşmam var inşaallah güzel sonuçlanır❤️
umutluvemutlu visnelicheescake aaa gerçekten mi ben bundan daha önce yaptığımda hiç çizgi çıkmıyordu. Elimde predictor var bir de onunla deniyim o zaman 😂😇
visnelicheescake umutluvemutlu Aynen çünkü hani yanlış bilgi paylaşmak istemiyorum Ben bu markanın ovulasyon testi kullandığım zaman içinde 2 tane böyle gebelik testi gelmişti ve yorumlarda Ben bununla çok karşılaşmıştım ben de merak ettim bir gün alttan bakayım dedim ki gerçekten teslim kendi çizgisi bile belli oluyor iki kere yaptım ikisinde de bu şekilde çizgi verdi bana erken gebelik yaptığında hiçbir şekilde çizgi çıkmamıştı mutlaka bir dene zaten varsa onda da çıkar