meyra0608 benim doktorumda ben garantici bi insanım ikisini de istiyorum dedi, yaptırdık çok memnun kaldım çok şükür sonuçlar da iyi çıktı, cinsiyette belli oldu, hem ikili taramada cinsiyetini gösterdi hemde fetal dna da belli oldu zaten
- Haftadayım şimdi iyi ki ikisinide yaptırmışım dedim çok pimpirikliyim ikisi de iyi oldu bana