Mehmetabay0990 Kızlar 17 haftalık gebe yim bel ağrısından dolay hastaneye başvurdum plasenta da kanma alan var dendi ilerleyen haftalarda herşey beli olur dedi benim gibi olup sağ sağlim kucağına alanı yazabilir mi
Sedef21 Mehmetabay0990 13. haftada kanamam olmuştu hem de adet kanaması gibi üç tane ped dolmuştu plasenta rahim ağzını kapatmış Dr. Bebek’te bir sıkıntı yok sadece doğum şeklini etkiler bu olay dedi ama ilerleyen haftalarda bebek hareket ettikçe yukarı çıktı normal doğum yaptım hatta sadece ağır kaldırma uzanma dikkat et eğilip kalkarken falan dikkatli ol
Seymatrkay Seymatrkay Normal kanamalarınız. Ben de sizinle aynı haftadayim kanamalarım var. Yatmaniz gerek.
Mehmetabay0990 Deletedmom344 Sedef21 işte benimki yukarıda ama onun yanında kanmalar var kanmam yok şuan her an olabilir dendi gerçekten çok korkuyorum
Mavilim123 Mehmetabay0990 yukarda bayana plasenta previa demişsiniz şimdi yukarda ama kanama alanı var dediniz sizinki plasenta previa degil o rahim agzını kapatır ama bnmde plasenta etrafında az kanama alanı vardı kanamam da vardı ilaç mg si yükseltildi fitil olarak kullandm geçti