2 ay önce 7 aylık bebeğimi kaybettim. Ölü doğum yaptım. Hamile kalmadan önce polikistik görüntüsü var demişti doktor ama tahlil yaptıramadan gebe kalmıştım o ay. Şimdi genetik test,diğer değerler ve hormonlara bakıp herşeye en baştan sağlıklı başlayabilmek adına testlerime baktırıyorum. Rica etsem yorumlar mısınız
Tsh 2.45
Total testesteron 26.60
Fsh 7
Lh 3.1
Dhea so4 215
Estradiol 35.7