Kızlar 3.günüm kahverengi lekelenme oluyordu o yüzden kullanıyorum ama bu seferde böyle kahverengi ipliksi halde gelmeye başladı pılçık iplik gibi yapışkan bu durum normal mi?
Gec döllenme dedikleri icin normalde 7+6
5 haftalık dendi kalp atışı bebek göremedik henüz normal mi bunlar