bebek61_ urs61 Bende Trabzon Vakfıkebir devlet hastanesi burcu bal bozalana gidiyorum iilk doğumum normal oldu memnunum doktorumdan yine gidiyorum kızım 26 aylık Gebeliğimde 13 haftalik
urs61 mimaa Bende Süleyman Güvene gidiyorum da doğum ücretleri hakkında bilginiz varmı Bu ayın sonunda kontrolüm var soracam ona
urs61 mimaa ilk çocuğumda gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için sezaryen oldum mecbur, buda öyle olacak haliyle.. 35 gene birşey değilmiş yaa nebahat nuhoğlu için sordum yalın doğum paketi 80 bin dediler
mimaa urs61 evet doğum paketi banada hamileliğimin başında sormuştum 80 demişlerdi ama ben artık 32. Haftaya gircem paket şeklinde almayacağım o yüzden 🌸