miran60 ben de 23 teyim ara ara hissediyorum ara ara çok az hissediyorum. Doktorum bebeğin pozisyondan kaynaklı olabileceğini söyledi. Böyle bir durumlarda sağlık sorununuz yoksa biraz tatlı bir şey yiyip su için ve sol tarafınıza yatın mümkünse yattığınız yerde sessiz olsun. O zaman genelde hissediliyor bir deneyin isterseniz. Bu arada bu aylarda mümkün olduğunca sırtüstü yatmayın bebek için tehlikeliymiş bebeğe giden damarlar sırtüstü yattığında akışı sağlamıyormuş