EsoMom_ Selam kızlar dün durduk yere bi anda ishal oldum ve mide bulantım başladı gücünde güçsüz gibiyim halsiz iştahsız sörf yatıp uyumak istiyorum onda dansortım ağrıyor ne iyi geldi size
Mavisanne16 EsoMom_ ben 32de yaşadım birkaç kez istifra üzerine ishal vardi acile gittim serum verdiler mide bulantısı için ilaç koydu sonra midem durdu. ishal 3 4 gün devam edince aile hekimine de gittim eczaneden prebiyotik aldırdı onu kullandım öyle geçti
Bnenebiy53 EsoMom_ kefir tüket çok iyi geliyo bide muz yoğurt bendede ara ara oluyo sancıyla birlikte
EsoMom_ Mavisanne16 muz bende ishal yapıyor şuan ishalim geçti ama mide bulantım halsizlik istahsızlık devam ediyor
EsoMom_ Bnenebiy53 yoğurt zaten fazlasıyla tüketiyorum bebeğin kilosunu etkilemesinden korkuyorum şuan ishalim geçti
Mavisanne16 EsoMom_ muzu başka bir şeyle tüketince oluyor genelde tek başına yediğim zaman kesiyor benim ishali
EsoMom_ Bnenebiy53 insalllah öyledir çünkü 37. Haftada doğuma giricem gelişimini etkilesin istemiyorum o yüzden korkuyorum