rumeysa213 yok canım ben test yapıyordum pozitif çıktı bir gün sonra tekrar yaptım artış vardı bir baktım bi kaç gün sonra silik oldu Regl oldum hayla testlerim silik doktorumla görüştüm kimyasal gebelik olmuşsun dedi onun kürtajı olmuyor canım reglla atıyormuş düşükte sayılmıyor kimyasal gebelikte , ama kimyasal gebelik olmasaydı düşük yapsaydın canım görürdün düşük yaptığını , ama bazı kadınlarda üstüne görme oluyorlar sen yinede takip et inşallah üstüne görme olmuşsundur hamilesindir bekle biraz daha canım belli olur