busrax_ GozdeKB normalde olsa çıkardı yumurtlama tarihinden eminseniz ama tabi adet olmazsanız da gebelik olabilir
busrax_ GozdeKB o zaman yoktur yani ben kendimden ve buradakilerden biliyorum çatlamadan 10 gün sonra varsa var yoksa çıkmıyor :(
GozdeKB Cimcime30 ben kestim ümidimi burdaki şeyleri görünce şimdi adetin 3.günü doktora mı gideceğiz yine o ilacı kullanıp umutlanacağız
lalefidan Canım gec döllenme olmuşda olabikir sana ümit vermek istemem ama sonra üzülmemen için benim adete 2 gün kala kan vrdim 195 cıktı şimdi ilk vocıgumda adete 4 gün kala test yapmıltım silik vızgı cıkmıştı biraz bekle adet olmazsan test yap
lalefidan GozdeKB senin yumurtlama günün örnegin 20 21 22 oluyorsa bazı kadınlarda daha gec yumurtlama olur illa adetten 15 . Gün yumurtlama olacak siye bişey yok hrr kadının farklı olur 20 sınde yumurtlama gösteren kadının bazısınfa 27 28 i olabiliyor bu zamanda tutuyor olursa daha gec ögrenirsin hamile oldugunu benim bildiğim bu şekildr
GozdeKB lalefidan canım 11 Eylül Adet tarihimdi bende 18.gün yumurtladım yani 28 Eylülde bu geç döllenme olabilir mi yani ne zaman çıkar gebelik testinde
lalefidan GozdeKB bence 1 hafta daha bekle henüz erken 28 inde yumurtladıysan daha 12 gün olmuş gec dölenme olabilir yani