Annesii66 Şuan 26+4 teyim 32. Haftada izine çıkarsam aylık rapor parası mı alacağım nasıl olacak ? Yada 36da izine çıkarsam nasıl olur bilenler yardımcı olabilir mi
Nisanmomy Annesii66 ikiz gebelik değilsedoğum öncesi sekiz doğum sonrası sekiz hafta (112 gün)izinli oluyorsunuz. Doktorunuzun e rapor düzenlemesi ve sizin iş yerine bunu bildirmeniz gerekiyor. Rapor bittikten 2-3 hafta sonra da ödemeyi alıyorsunuz
Nisanmomy Annesii66 32. Haftada doktordan çalışabilir rapor almanız gerekiyor. Sonra tekrar doktorla görüşüp 34 ya da 36. haftada gebelik raporunuzu başlatmanız gerekiyor