GlsmmKlyn mide yanmasi yasadim bundan 3 hafta once karnim agrilar girmisti yuruyemeyecek duruma geldim hastaneye gittim acile hemen bebege baktilar durumu nasil diye bebek ultrasonda hareketliydi bir seyi yoktu...Sonra bana serum verdiler ama gecmedi agri kesici vurdjlar gecmedi tekrar bir serjm ve bebek icin bir progestan midir nedir o igneden vurdular bebege bir sey olmasin diye bana da yatis verdiler....En son bir buyuk serjm.daha gaktilar o beni acti...aksam 6 dan gece 3 e kadar cektim o aciyi 3 den sonra rahatladim sabahta cikis verdiler....Mide hanmasini hafife almayin...