dorugun_annesi1 hemen döllenme olmamış olabilir, ovulasyonla takip etseniz bile döllenme günü bilinmiyor, benimde reglim 2-3 gün geçmişti, erken gebelik testi yapmıştım, gölge gibi bişey vardı, amaann yok dedim attım testi, kuruma çizgisidir diye düşündüm, baktım 1 hafta daha geçti reglim halâ gelmiyor, normal klasik testlerden yaptım şok oldum, şimdi doğurdum yaşına girecek 😄