Beyzanurmomy ben memnun kaldım tekrar o güne dönsem yine tercih ederim. Sancımı tamamen kesmedi ama daha çekilebilir bir hale getirdi. Benim sorunum suyum gelmişti sancım en yüksekten vuruyordu ama açılmalarım ilerlemiyordu. 10 saatte sadece 2 cm ilerleme olmuştu buda benim umutsuzluğa kapılmama sebep oldu. O noktada epidural istedim sonrasında birden açılmalarım arttı ve bebeğim doğdu. Benim açımdan dezavantajı ıkınma hissini hiç yaşamadım. Gelen sancılarla ıkınmaya çalıştım ama çok başarabildiğimi söyleyemem. Benim plesentamda yapışıklık varmış mesela bilmiyorduk doğumdan sonra uzun bir süre rahmimi kazıma ve temizleme yaptılar bunun için asla tek bir ağrı sızı hissetmedim söylemeseler fark etmezdim bile.