ayseguloks
Hayırlı geceler...Dr.Belgin esen’e gidiyorum. Tavsiye ederim güler yüzlü.(Yanındaki sekreter hariç)Sıkıntı yok.
Oradaki bir bayanda Dr.Bahar yüksel’i tavsiye etmişti.İsterseniz sırayla deneyin birer kere,hangisinden memnun kalırsanız devam edersiniz...