Merhaba,dünden beri afedersiniz ishal,halsizlik ve vücut ağrım var.En başta hep buna bağladım ama şimdi karnım sertleşti ve sürekli gurulduyor.Evet sancım var ama gaz sancısı gibi yanılıyor olabilir miyim ? Belim falan da ağrıdı ama vücudumun her yeri dökülüyor ben hastalıktan diye düşünüyorum yoksa yanılıyor muyum ?