Kızlar perişan oldum 2 gündür. Tuzlu su olan spreylerden kullanıyorum ama asla fayda etmiyor. Gribim burnum akmıyor sadece feci şekilde tıkalı nefes alamıyorum. Biri açıksa diğeri kapalı. Sıcak su buhar da yaptım yok fayda etmiyor kapak tıkanmış gibi tıkalı. Tuzlu su dışında spreyde kullanamıyorum önerilmiyor. Yarın doktora gidicem ama sabahlıyorum resmen