mini575_ Arkadaşlar merhaba 31 haftalık gebeyim son zamanlarda takıntı yapıyorum herseyi eşimin laflari çok batıyor, hiç yapmasam temizlik takıntısı vs oluyor her yolu deniyorum olmamasi için acaba hormonlardanmi yaşayan varmi
Zelis_ozdrgn mini575_ canım arada bana da oluyo ama sonra kendimi kötü hissediyorum 🥹 durup dururken oluyo öyle hormonlardan
Kelebek671 Pskolijik olarak normal hormonel eşiniz size aşk ile baksa bile ara sıra itici gelebilir bende yaşıyorum kendini başka şeylere odakla vücudunun sana oynadığı oyunları unutma ☺️