Nur_57 merhaba ben de gebeliğin ilk dönemlerinde çok ağrı çektim her seferinde doktorum normal dedi. 2.trimester da yoktu anca şimdi yalancı sancıdan dolayı hep regl oluyormuş gibi sancı çekiyorum. Sizin de muhtemelen normaldir ama doktora gittiğinizde sorun mutlaka