dilaraaa391_ Kızlar 33 haftanın başında doktora gittim bebeğimin kilosu 2.000 kg dedi az mı?Yani 33 hafta da böyleyse ne kaldı ki şurda doğuma kilosu az mı olur
EsmanurTorun dilaraaa391_ 41 de de doğabilir 😅 az değil canım daha haftan var ve ileriki haftalarda daha hızlı kilo almaya başlar
Beyza_35 Takma kafana bizde yeni gittik doktora 33 +3 teyiz haftasıyla uyumlu dedi sağlıkla gelsin 🌸🙏