Evremk Merveue sağlıklı, güzel ömrü olsun inşallah 🥰 bizde beklemedeyiz açıklığım var 37+5teyim. O gün içinde başka bir belirti yaşadınız mı acaba ?
Merveue Evremk amin canım inşallah ağrımda vardı inşallah hayırlarla alırsın kucağına açıklığın ne kadar
Evremk Merveue aminn çok teşekkür ederim 🙏🏼 2 cm açıklığım var. Bebiş baya aşağıda doktor baş çevresi ölçümü yapamamıştı en son. Yani her an beklemedeyim 🥰 kasık ağrısı mı yaşıyordunuz düzenli sancı var mıydı hastaneye gittiğinizde
Merveue Evremk bel ağrım vardı canım ama düzenli değildi suyum geldiği için gittim değilse ağrım sıklaşınca giderdim inşallah sağlıcakla kucağına alırsın