3 test yaptım en üstteki ilk yaptığım silik çıktı,sonra bidaha yaptım erken gebelik testi yaptım bu sefer negatif çıktı sonra bidaha kaset test yaptım 2.sıradaki yine silik 3.yine silik bugün regl tarihim henüz olmadım kan vermedim daha bi bakarmısınız böyle durum yaşan var mı?