Merhaba hanımlar, anneler ve anne adayları bugün doktora gidip şeker yüklemesi yaptırmak istediğimi söyledim yarın sabah 8 30 da randevu verdi açıkçası iyi mi yapıyorum kötü mü bilmiyorum yani şöyle ki şeker yüklemesinde alınan glikozdan yada zararından değil korkum işlem bitince sonucun kötü çıkmasından yada bebeğimde herhangi bir hastalık yada şeker olmasından korkuyorum yaptıran anneler fikriniz nedir siz neler yaptınız ben tedirginim detaylı ultrason da yaptırmak istedim ama olmadı çok pahallı geldi malesef 🤔🤔🤔🤔