Drkkk yasen1 benımde o haftalarda sıddetlı bas ağrısı oluyordu hatta nörolojıye dahi gittim hersey normaldi tansıyonumda aynı sekılde normaldi, buz koyuyordum o ıyı gelıyordu duramayacağım durumlarda doktorum bılgısı dahılınde serum taktırıyordum
yagmurandrmk yasen1 ben ilk zamanlar suyu arttırınca karnım taş gibi olurdu çok gergin hissederdim canım yanardı gerginlikten doktora dediğim zaman da su içmek önemli hiç bir şey olmaz korkma 2 buçuk 3 litreye kadar su içmeye çalış zorla demişti su içmeye tiksindiğim zamanlar çok oldu bazen hala tiksiniyorum ama yapacak bir şey yok su içip tuvaletten çıkmayayım ama başım ağrımasın yeter ki
yagmurandrmk yasen1 çok geçmiş olsun ben suyu arttırdığımdan beri ağrı yaşamıyorum lütfen haftanız 20 haftadan büyükse doktorunuzu kesinlikle bilgilendirin hatta acil servise gidin tansiyon sorununuz da varsa onlar daha iyi yönlendirip bilgi verirler