Mzginsezn İyi geceler herkese 37+5 teyim ne bir sancım var ne de başka bir belirtim ama iki gündür akşamları karnım aşırı sertleşiyor gün içinde bebiş hareketleri normal seviyede . Bu sertleşme doğum belirtisi mi acaba
sraleyna Mzginsezn bende yaşadım eğer düzenliyse bu sertleşme 5 dkda bir gibi o zaman endişe edilebilir ama 3-4 saatte bir ise yalancı sancı dedikleri şey oluyormuş takip edin sıklığını
Mzginsezn sraleyna teşekkürler düzenli değildi sanırım birde hiç ağrı sancı yoktu sadece sertleşme hissediyordum
Leylaunlu Bendede var sabahtan beri birde kasık ağrısı 36+3 sancımı oluyo bu bilemiyorum ama sürekli devam ediyor
Mzginsezn Leylaunlu ben hiç kaşık ağrısı yaşamadım daha şuan normal ama bazen çok sert hissediyorum karnımı