26 haftalık hamileyim bugun gün içerisinde hersey cok güzeldi her zaman ki gibiydim,akşama doğru karnımın aşagı dogru indiğini hissettim nasıl anlatsam bılemedım bır rahatlama geldi baskı fln hıcbırswy yok gıbı 1,5 yada 2 saat sonra ishal olacakmış gıbı agrı sancı olur ya oyle bır agrı sancı yaşadım cok sık değil 2 saate 1 fln oluyo normal mi bu haftalarda ishal olacakmış gibi bır agrı sancı yaşamamız