Busradoga momandboy_ merhabalar ilk hamileliğimde 2021 de nst için vezneye gidiyordum ayrı para alınıyordu. bu hamileliğimde ise tekrar vezneye gittim extra bi ücret alınmadı kaldırılmış
aysuu16 Ben nev esentepeye gidiyorum 3 hafta önce 400 tl idi ama malum her gitmemize muayene ücreti zamlandigi için ona da zam gelmiş olabilir
momandboy_ annesininincitanesi iki hafta sonra 32 olucam büyük ihtimalle artık girerim o zaman belli olur
aysuu16 Evet perşembe günü gittim doktordan doktora fark ediyor bilginize ama nst hala 400 tl ben seda Eymen bolat a gidiyorum onun muayene ücreti 1500 tl kkdkdkdke