Simlifar Kızlar Alya mı Ela mı ? Şimdi aranızdan hep aynımisimler dicek ama benim içime sinen bunlar oldu hangisi iyi sizce 🫣
Laviniiaa Simlifar Yeğenimin ismi alya, Minnoş tatlı akıllı bi kız 🤍 esmer bir kızın olursa ela nasıl olur diye bi düşünmedim değil 😂 bence alya çok daha iyi
Simlifar Laviniiaa ay çok teşekkür ederim cevabınız için sanki bende Alya’ ya doğru gidiyorum yorumlardan sonra 😍♥️
melaly Ben alya koydum . 12 yaşında. Keşke koymasaydım. O kadar çok ki. Kızım da memnun değil isminden herkesde olduğu için.
Simlifar melaly aa gerçekten mi 🙁🙁 bizim ailede çevrede hiç yok belki dediğini gibi okulda sorun olabilir