minaaa20 ifo sürekli bu tarz paylaşımlar yapıyorsunuz . Rabbim size şafi isminin yüzü suyu hürmetine şifa versin , bolbol inşirah süresi okuyun dinleyin
mavi123_ ifo evet bendede oluyor. Hatta yaklaşık yarım saat önce kalp çarpıntı oldu kalbmin pıt pıt diye sesini duyuyordum şimdi sanki biraz yavaşladı
Nisanmomy ifo uzun süredir böyleyse mutlaka doktora görünün. Orta kulak sorunu, tiroid gibi sorununuz olabilir. Gebeyseniz kan akışı arttığı için de olabilir. İhmal etmeyin mutlaka doktora danışın
minaaa20 ifo hamilelikte kullanılan psikolojik ilaçlar varmış diye biliyorum . Bir uzmana göründünüz mu
kaganmuhammed Kan basıncından dolayı oluyor. Benimde ilk gebeliğimde başıma geldi hatta doğumdan 2 ay sonra geçti özellikle hızlı hareket edince daha da artıyor ilacı falan da yoktu o zaman
ifo kaganmuhammed ben bunun için ilaç kullanmıyorum ki canım evet dediğin gibi genellikle hızlı hareketler de oluyor
beren50 ifo doğurdum bu seferde lohusalık daha yeni kendime geliyorum. Bence lohusalık hamilelik doğumdan daha zor
Bbgg ifo bu bende de oluyor böyle panik değilim kafama bir şey takılı değil stres değilim normal uzanırken kafamın içi tık tık tık atıyor hatta böyle şiddetli atıyor sanırım damar kafam hareket ediyor gibi şuan anlatamadım ama nasıl desem deprem oluyor gibi hissediyorum