Gamzekrkc1 Hanımlar yeni doğan için en uygun yatış yeri reflü yastığımıdır? Almanyadayım hiçbir mağaza satmıyor, judo yastıklar var aşırı rahatsız görünüyor gözüme ve çökme oluyormuş çoğunda. Nasıl bir çözüm üretebilirim buna nasıl yatırıcam ben bu bebeği😅
medelas1 Gamzekrkc1 next2me forever chicco bir bakın isterseniz 4 yaşa kadar kullanım olanı var ayrıyetten reflü yatağı olarak da yapılabiliyor eğer yatak gibi bişey almak isterseniz bir araştırın maxi cosi lora air var ama o da 6 aylık ömrü var sonrası için uygun değilmiş bir bakabilirsiniz
dilaradoyan Gamzekrkc1 bebeğin reflüsü yoksa çok kusan bir bebek değilse reflü yatağı şart değil. Kendi yatağının baş kısmının altına bir havlu katlayıp bile koysanız olur yükselti istiyorsanız illa
medelas1 Gamzekrkc1 yatak olarak anladım kusura bakmayın ben direkt yatakta yatırmayı düşünüyordum ekstra bişey almadım o yüzden bişeyler gerektiğini bilmiyordum
Gamzekrkc1 medelas1 bende eğimli yatırmak daha doğru diye biliyorum o yüzden napsam diye düşünüyorum, teşekkür ederim yine de ☺
medelas1 Gamzekrkc1 babywalz da yataşınkine benzer RED CASTLE Kuschelnest Cocoonababy var o bir tek benziyor gibi☺️
Ayperi11 Yeni doğanların çoğunda fizyolojik reflü oluyor ben e bebeğin markasınınkini almıştım iyiki onu almışım bebeğim sırt üstü yatmak istemiyor çok hareketli, yatağın junosuyla çok zorlanırmışım