Dilarataskent 13 haftamda gobegimin altinda ufak gidiklanma tarzi hareketler hissetmeye basladim.Doktoruma sordum surekli ayni yerde hissediyorsan bebek hareketi dedi...Cok guclu sekilde hissedem3zsin dedi daha kaslari kemikleri gelismedi tam olarak ve buyumedi dedi.Biraz daha buyusun hareketleri rahim duvarina carptiginda daha net hissedeceksin demisti...suan 17 haftaligim ara ara yine gidiklanma tarzi hareket hissediyorum ama oyle daha otesi bir sey yok.Ilk gebelik oldugu icin bizler gec hissedermisiz😪😩